tisdag 12 juni 2012

Sjukt trött..

Oj idag var jag sjukt trött när jag skulle gå upp. Jag var sjukt trött hela dagen idag trots "galna" barn som gjorde allt de inte skulle och allt de inte fick lov till... suck. Vilket då innebar att jag var sjukt trött när jag kom hem. Sov 30 min och ställde sen fram alarmet 30 min till. Sov sammanlagt en timme och det räddade nog den här kvällen.

Idag var jag duktig o kom ihåg att köpa frimärke för att kunna posta en ansökan som skulle in med post. Det kom ett mejl på jobbmejlen om en intern tjänst som är ledigt from ht13, alla utbildade fastanställda fsk-lärare kunde söka.. Jag gjorde det. Vem vill missa chansen att jobba i förskoleklass? Inte jag iaf! Men nu skickade jag in en ansökan till, vi får se hur det går.... Annars har jag legat lite lågt med sökandet, mest kanske för att det inte funnits något som lockat mig. Men nu kändes det bra. Man kan aldrig vinna nåt om man inte satsar nåt som min kloka kusin Jimmy skulle sagt!

Det var allt för idag. Nu blir det dusch och sen slutet av den fotboll som spelas nu. God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar