söndag 10 juni 2012

Life is good!

Jag vet inte varför, men bloggen blir allt mer lidande. Jag har verkligen inte haft tid att skriva på flera veckor känns det som. Det har varit så mycket annat som har varit aktuellt och då har bloggen lida för det. Våren är ju alltid ganska hektisk, eftersom det händer så mycket då. Man vill vara ute mest hela tiden och njuta.

Så vad har hänt sen sist då? Jo jag var på Angies klassfotboll för några helger sen, de vann 5 matcher av 6.. såå duktiga så. Det var en varm och solig dag så efter fotboll, mat och morsdagsfirande for vi iväg för ett dopp i vättern, helt fantastiskt. Det blir bara tidigare o tidigare.
Vi hade avslutning på gitarrkursen och fick spela upp 2 sånger för varandra, men jag och Petra tog bara en. Vi fick diplom och god fika! Jag har faktiskt spelat gitarr med barnen vid ett tillfälle, visserligen utan att jag hade pappren med mig, men det gick rätt om ändå.

I lördags var vi i Hjo på "vi firar lite allt möjligt-fest". Hur kul som helst och vi blev nog alla väldigt chockade över en stor överraskning som trollkarlen trollade fram. Vi gick på guidad tur genom gamla stan i Hjo och avslutade med ett besök i kyrkan för att tända lite ljus osv innan vi åkte hem till huset för att börja festen. Bubbel, god mat, gott sällskap en massa skratt! Kvällen kunde inte bli så mycket bättre... jo det skulle väl ha varit vädret då!!

Idag vaknade jag asbakis! Inte alls kul. Kevin vaknar 2 timmar senare och är pigg som jag vet inte vad. Slöat hela dagen. Avslutade med en gofika på Rådhuset i regnet innan det var dags att ta sig hem och slänga sig framför tv:n och drömma om den kommande arbetsveckan som faktiskt bara innehåller 4 arbetsdagar och INGEN sen dag! Underbart!!

I morgon bär det av till Donkelo för att kollade på lite crossåkning igen!

Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar