söndag 18 mars 2012

Kontraster

Ja det är vad jag skulle vilja kalla den här helgen. I fredags började dagen med ett möte för förskolornas it-representanter på stadshuset och avslutades med en stängning på jobbet... Var väl hemma runt 18.30, lagom seg i huvudet. Orkade dock vara vaken till nästan 23, vilket måste vara nära ett fredagsrekord? Sist jag stängde somnade jag ju kl 20!

Igår sov jag mest hela dagen kändes det som. Var uppe på em (läs kväll) och tvättade och fixade lite och sen längtade jag efter att få sova igen. Vaknade idag 8.15 pigg som en lärka. Idag har jag fått desto mer gjort vilket känns skönt. Jag var på berget och gick tipspromenaden och efter det blev det handling. När jag kom hem blev det bestämt att jag och syster skulle träffas på stan, väl där kom vi på att vi kunde hälsa på farfar igen, vilket vi gjorde!! Sen kom jag hem och fortsatte att plugga på inlämningsuppgiften som jag har i bildhanteringskursen, och nu lagar jag mat. Men medan maten är i ugnen hinner jag blogga vilket jag inte hunnit på länge och jag ska dra ett varv med dammsugaren oxå. Så idag har det varit en produktiv dag på alla sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar