måndag 12 december 2011

Avslappningsträning.

Maten är i ugnen och jag är på väg till soffan. Avslappning och lugn och ro är saker som är prioriterade just nu. Huvudvärken kommer när jag blir stressad, när jag slappnar av och när jag sitter konstigt så det gör ont i nacken. Idag började jag med en "avslappningsträning" som kommer att pågå i ett par veckor för att kunna nå resultat. Det var ett så bra material så jag blev så avslappnad att jag somnade till... ;) Nej men jag måste bli av med huvudvärken. Jag har 9 arbetsdagar kvar innan jag är långledig. Jobbar bara 2 dagar efter nyår, annars ledig alla andra dagarna, ska bli såå skönt!

Nu blir det hopp ner i soffan och snart titta på julkalendern, följer ni den? Jag tycker den är fantastisk, dessutom är det bra "research" för mig, eftersom barnen på jobbet oxå gör det. Då blir det naturligt att det samtalas kring den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar