tisdag 13 december 2011

Mer avslappning och luciafirande...

Idag har nacken varit katastrofal. Har haft jättejätteont och det strålar till huvudet som gör att jag får huvudvärk. Som tur var slutade jag tidigt idag och när jag kom hem körde jag avslappningen, den har verkligen god effekt. Åkte tillbaka till jobbet för att ha ett mysigt luciafirande med alla barnen o deras föräldrar. Det var så mysigt och barnen var verkligen superduktiga. Man blir så stolt över de små liven. Vi som personal fick "beröm" oxå för all tid vi lagt ner på all träning. Blod, svett och tårar... njae, men inte långt ifrån iaf. Det är dagar som denna som man inser att ens jobb är fantastiskt och roligt.

När jag kom hem hade jag dunderont i nacken/huvudet igen. La mig på soffan och bläddrade i lite tidningar och glodde lite på tv... men värken blev värre, så jag gjorde avslappningen igen och då försvann värken. Undrar hur mycket av smärtan som sitter i psyket egentligen? Fast det börjar stråla ner längre ner i ryggen, så det är kanske dags att ta tag i det snart... Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar