söndag 7 augusti 2011

Slut på semestern..

Jaha då var den här semestern slut nu då. Det känns inte alls roligt. Men det ska samtidigt bli lite skönt att komma tillbaka till verkligheten. Om vädret ändå börjar bli tråkigt och så då kan man lika gärna jobba.

Idag har jag inte gjort så mycket.. eller jo egentligen för jag har tvättat ett helt berg med tvätt och halva berget är ändå kvar. Det är helt galet detta. Vart kommer alla kläder ifrån? Så fort tvätten är klar ska jag lägga mig framför tv:n och bara slappa de sista timmarna på ledigheten.

Jag har fått jätteont i mitt högra öra (förra sommaren var det vänster). Funderar på om det är samma som sist, dvs inflammation i hörselgången. Jag avvaktar några dagar så får vi se om det går över. Det strålar ner mot kinden och upp mot pannan och huvudet.

Nu var iaf semestern slut och mycket har hunnits med, är nöjd över min semester och har verkligen kunnat koppla av och njuta. Synd att det är 1 år till nästa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar