söndag 15 maj 2011

Söndagstankar..

Idag är det redan söndag igen. Dagens to-do-lista är längre än vanligt. Den här helgen var ju en ta-det-lite-lugnt-helg.. Jag kände att jag behövde det. Men idag ska det röstas, tvättas lite till. Jag förstår inte hur fort en tvättkorg kan fyllas? Jag tänkte gå på berget lite och så är det en del andra grejer som ska fixas med. I morgon ska jag ha två utvecklingssamtal på jobbet, så det kommer bli en lång dag, första dagen i veckan. Annars kommer det rulla på lite den här veckan, fler utvecklingssamtal, förskolans dag ska firas mm. Det är bara 3 veckor kvar tills jag blir långledig i 5 dagar och vi ska åka bort lite grann. Det ska bli så skönt! Det är nog det enda som får mig att orka med veckorna just nu. Men snart är det ju sommar och semester, ska bli såå skönt! Nu ska jag feja vidare här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar