torsdag 19 maj 2011

Förskolans dag

Den här låten är Underbar!!!!! Lyssna gärna på den vettja! Sunrise avenue med Hollywood Hills. Den funkar sådär att lägga ut filmklipp här, så det här får duga! orkar inte fixa och dona med allt!

Idag är det förskolans dag. Vi började dagen med att leka olika lekar på vår samling. Vi gjorde följa John, fader abraham, gubben/gumman under filten och Kims lek.. det var mkt uppskattat hos barnen. Efter det gick vi ut och där målade vi asfalten med fina kritor och efter det blåste vi såpbubblor och fiskade fiskedamm, så himla mysig dag och barnen var såå nöjda! Till lunch fick vi fläskfilé och potatisgratäng och glass till efterrätt. Lovely! Efter jobbet idag hade jag ett utvecklingssamtal som gick hur bra som helst, önskar att alla föräldrar vore som henne. Medveten, förstående, intresserad, lyhörd och som ställer frågor om sitt barn, som vill veta hur barnet är och vad det gör osv. Sen var det dags för mig att åka vidare för att titta på Angelinas förskole-fest som de hade. Barnen sjöng massa sånger och sen var det fika och lite olika aktiviteter. Vi kastade boll och jag blev förste vevaren till hopprepet när barnen skulle hoppa! Passade på att kika in på gamla jobbet och prata lite oxå innan det var dags att åka hem! Nu ska jag snart sooooova.. för jag är supertrött och i morgon ringer klockan tidigt som bara den! Men det ska bli skönt att sluta tidigt en fredag! (igen!)

1 kommentar:

  1. Ja det går i ett Sanna! Hoppas du får en trevlig helg nu då...var gärna med på min utlottning på min blogg! Kramis Gunilla

    SvaraRadera