onsdag 2 maj 2012

Sooooool

På baksidan av mitt hus finns ett jättefint körsbärsträd. Jag har följt detta i några få dagar (som alla andra år). Det börjar med lite knoppar för att från en dag till en annan blomma ut totalt. Idag när jag kom hem var det alldeles vitt. Så fint. Våren är här och med den kommer sommaren. Lovely!! Det är en riktig energiboost.
Denna veckan är lugn, det återstår 2 arbetsdagar innan helg. Nästa vecka börjar med en planeringsdag och sen börjar jag så smått med mina utvecklingssamtal. Jag har valt att ha mina samtal under 2 kvällar fast på 2 olika veckor, jag valde att ta det i samband med att jag själv jobbar sent. Men när de är klara väntar en härlig sommarfest och sen långledigt med en tripp ner mot Ullared för övernattning i nya "tjejstugan". Vi är 8 personer som åker, så vi får hoppas på sol. Kanske att vi kan ta en sväng till Falkenberg för sol och kanske årets första dopp? Hoppas hoppas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar