lördag 5 november 2011

Dagens skäll och gnäll.

Jag mådde inte bra när jag vaknade igår. Men jag hade stängning. Hur lätt är det att få tag i nån som vill jobba fredags-stängning? I vilket fall, jag gick till jobbet ändå. Det gick bra. Men ju senare det blev desto sämre mådde jag. Vi skickade hem 4 barn med geggiga ögon igår. Istället för att sluta 18.30 kunde vi gå hem 16.45, det är inte fel det! Men när jag kom hem mådde jag skit. Verkligen. Så det är väl där dagens gnäll och skäll kommer in... Det är underbart när föräldrar skickar sjuka barn till förskolan och sedan låtsas som ingenting eller verkar helt chockade när man ringer och säger att de måste hämta. (Sen finns det massor med bra föräldrar som alltid håller barnen hemma och som alltid hämtar hem barnen utan gnäll). Men Tack till alla som skickar "infekterade" barn som sprider runt alla bakterier.... det kunde inte komma mindre lägligt.... ;)

Slut på dagens skäll och gnäll.

Nu blir det fika på stan och totalt ignorera att det svider lite i halsen... och kanske på köpet smitta ner massor med folk.... moahahhahha!

Ikväll blir det en tur till kyrkogården för att tända lite ljus o så.... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar