tisdag 18 oktober 2011

Sagor..

Nej men hejhopp, här kommer gnällfia fram. Jag är så väldans trött numer, jag antar att det är mörkret som gör det. Jag har inget tålamod ibland heller. Så små saker som kan reta gallfeber på en. Det är bara att hoppas på att våren kommer snabbt... ;)

Jag har gjort en himla massa flanosagor som jag hittat på nätet. De är i alla dess former och smaker... Hoppas att det ska passa. Idag på jobbet fick jag läsa 2 sagopåsar (sagor med konkreta föremål till) och säkert 5 olika flanos, vissa dagar får inte barnen nog av sagorna verkar det som. Sen fick de i uppdrag att rita något ifrån någon av sagorna.. hihi då ritade de hela "Petter och hans fyra getter" och lite andra "sagor" som de komponerade själva. De är så duktiga, bara de vill! :)

I morgon ska vi på personaleventet, hela vår avdelning (utom en som är sjuk), och några från andra avdelningar, det ska bli kul... Sen blir det lugnt i några dagar (förhoppningsvis) och sen är det HELG!!! Då är det fullt upp med allt som ska fixas och på söndag är det kalas igen, tredje helgen i rad!

Den här veckan är rena rama fruntimmersveckan... I morgon fyller min syster år, på torsdag fyller faster Gunilla år, och på lördag fyller faster Barbro år!
<3 <3 <3 Grattis till er!!!! <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Taack goaste Susanne för gratulationen! Jaa man blir bara äldre o äldre men kul att fylla oxå konstigt nog! Ja man börjar bli trött nu när det är såå mörkt o dystert ute.Man får tända ljus o mysa lite innan sängen...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Sanna för grattiskommentaren...Ska ha en bra dag idag! Kramis Faster

    SvaraRadera