tisdag 27 september 2011

Pippi-mössa

Jag har trott sen i morse att det var onsdag idag. Haha! Sa till en förälder i morse att "ja och i eftermiddag blir det "proppen"!", ja svarade han... Sen när jag kom hem insåg jag att nää det är ju inte "proppen" idag, det är ju i morgon. Ibland blir man bara lite förvirrad.
Mitt halsont som gick över under helgen, kom ju tillbaka igår med världens snuva o täppt i näsan-grejs... fattar inte hur länge det ska hålla i sig? Men det är väl dessa tider nu antar jag.

Jo förresten, jag ville ju så gärna ha en "Pippi-mössa", det har jag fixat nu... hihi. Ska ta en bild på den när jag får hem den.... :)

1 kommentar:

  1. Hej på dej! Du har inte allergi då susanne? Jag hostar än o börjar undra här efter 11 veckor! jaa man kan ta fel på dag ja,hihi...Kramis o trevlig helg Faster

    SvaraRadera