lördag 13 augusti 2011

Lägenhetsröj..

Det har varit fullt upp denna vecka! Därav bloggtorka.

Idag blev det tippen för att slänga massa "skit". Passade då på att även bära ner lite saker till källaren som skulle sparas, och då blev jag sugen på att rensa där oxå.. även om det är ganska bra ordning där. Nu är det bara sista högen kvar, det som ska skänkas till gengåvan. Sen hoppas jag att jag är nöjd för ett tag. Ska försöka att sluta samla på mig så mycket saker. Blir ju bara jobbigt när man ska rensa. Fast denna gången har jag rensat hejdlöst. Jag skrattade hela vägen till tippen för att det såg så roligt ut i bilen. Så fort jag kollade i backspegeln skrattade jag. Men skönt känns det.

Hann med en tur på berget oxå innan det svalnade av helt. Skönt när man hinner lite av varje på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar