torsdag 21 juli 2011

Torsdag..

Idag har det varit en "tråkig dag", inte gjort nåt speciellt... kollat på nån film och läst klart boken "jag älskar dig inte". Den var faktiskt riktigt bra tyckte jag! Värd att läsas...

Idag ska jag ta tag i min packning. Måste det så jag slipper stressa med det i helgen, vill gärna ha det klart i tid. På måndag går bilen mot Öland, fjärde sommaren på samma camping nu. Jag längtar! På lördag kommer Kevin hit och då blir det förberedelser och så... När vi åker på måndag har Kevin bestämt att vi ska ha med oss tunnbröd med potatissallad och rostbiff som fika.. :) Så det får det bli.

Idag bakade jag en kladdkaka i micron. Jessica brukar alltid bjuda på den och den är verkligen suuupergod. Dock hade jag vispat lite för länge och en för liten form, så hela micron fick skuras... :)
Recept kommer nästa gång... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar