fredag 8 juli 2011

Första semesterdagen avklarad.

Ja då var första dagen på semestern snart avklarad. Idag bar det iväg till Hjo för att kolla mässan lite och för att strosa... Vi åt på Restaurang Alexandra som nyligen varit med i programmet "kniven mot strupen". Maten fick ett OK, inte mer. Den enda skillnaden var inredningen tyckte jag, annars inget. Blev en aning besviken på maten, men det fick duga. Åkte bort till Missveden för att plocka lite jordgubbar, men de var slut... Så vi stack mot Tidaholm och Dimbo istället, där fanns det hur mycket som helst och det var hur mycket folk som helst där oxå. Det gick snabbt att plocka ihop en 5-litershink. När jag kom hem har jag kokat sylt och skivat ner bär som ska frysas... Nu är jag trött i ryggen över att ha stått stilla så mkt. Bild på sylt och sånt kommer sen, för just nu står burkarna upp och ner och svalnar... :)

Förresten så fick jag ett mycket otäckt telefonsamtal vid 4.30 idag (vill inte gå in på vad han sa...). Jag vet inte om personen som ringde hade ringt fel eller om han busringde, men ringer han en ggn till så går jag till polisen!!!!


Mina fina "gubbar"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar