torsdag 2 juni 2011

Långledig.. dagens to-do!

Nu är jag långledig, börjar inte jobba förrän på tisdag igen. Så underbart. Jag hade terminens sista utvecklingssamtal igår och det gick bra. Direkt efter samtalet åkte jag till stan och mötte upp bästa tjejerna för typ tjejmiddag på stan. Lovely! Det var så härligt att skratta och prata minnen och så... det kan man leva länge på <3 <3 <3

Idag vaknar jag utvilad och drar igång städning av köket direkt på morgonen. Det är mycket som ska hinnas med och fixas med idag för i morgon far vi iväg en sväng... Som jag har längtat efter den dagen. Inte för själva resmålet utan för att komma bort. Jag hoppas att jag boostar energi under hela helgen så jag kommer pigg till jobbet full med idéer och så... :)

Dagens to-do:
  • Städa
  • Tvätta
  • Diska
  • Packa
  • Gå spåret på berget
  • Slänga kartong (efter mitt nya bord, bild kommer! på bordet alltså.. )
  • Möta upp Kevin.
  • Ladda kameran tills i morgon
  •  
  •    
  •   
  • Njuta av livet!

Kanske fylls listan på med mer saker... kanske blir det färre... vem vet?

Ha en skön helg alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar