söndag 29 maj 2011

Veckorapport..

Ja då har även den här veckan passerat.

På jobbet har det varit som vanligt, förutom i fredags då vi hade extremt lite barn. På stora sidan som jag var på då hade vi bara 4 barn på hela dan.. sammanlagt 9 barn på hela vår avd. Inte alls vanligt faktiskt, men otroligt skönt! Jag och min kollega fick mycket gjort. Vi gjorde en "års-tavla" med månadskort som vi satte i en ring på väggen och bakom varje månad satte vi kort på barnen och fröknarna beroende på vilken månad man fyller år i... vi gjorde även mycket annat som man aldrig hinner annars. Under veckan har mina barn i min samlingsgrupp fått mäta sig igen, så att de kan se om de har växt ngt sen februari och det hade de verkligen gjort!

I fredagskväll var vi på sommarfest med grillbuffé på Karstorp... det var trevligt, men man var rätt så seg faktiskt. Igår var jag med Kevin och han valde att sova över, så idag har vi gjort diverse saker bla köpt ett nytt bord till mig och plockat liljekonvalj till våra mammor... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar