lördag 18 juni 2011

Glädje..

Ja då var det lördag igen. Veckorna går så galet snabbt. Jag kan börja med att säga att jag fick ledigt den där fredagen. Jag frågade inte om jag kunde få ledigt, jag sa att jag måste vara ledig. Jag måste egentligen inte, men nu fick jag ledigt iaf! :) Jag har dessutom 15 timmar att plocka ut, både i planeringstid och i komp-tid. Gött!

Den här veckan har varit ungefär som veckorna brukar. Det har börjat droppa av lite barn under veckan. Sommarlov är bra saker det! :)

I onsdags när vi hade avdelningsträff var vi ute på Glädje och åt. God mat och jättetrevligt var det. Det enda man kan "klaga" på var att det var lång väntetid på maten. Jag beställde kyckling med rostad färskpotatis och sparris.. såå gott! Till dessert blev det bruleepudding med hallonsorbet och bär... den var ljuvlig!!! Kan rekomendera er att gå till Glädje...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar