måndag 13 juni 2011

Det. Är. Det. Sista. Jag. Vill.

Som jag skrivit innan har jag tvekat lite kring att skicka in ansökningarna för nya jobben... Men idag kom jag till en gräns där jag kände att om jag inte börjar söka nya jobb redan nu kommer jag växa fast där och bli som dem.
Det. Är. Det. Sista. Jag. Vill.
Jag har inte läst en högskoleutbilning som kostat mig massvis med pengar och ännu mer tid och slit för att byta ner min jobbstatus. Det går inte jämföra gamla och nya jobbet, men det är så man snart börjar undra vad jag bytt till. I förra veckan var jag säker på att söka, sen blev jag osäker, sen blev jag peppad för att återigen börja tveka. Idag var sista dagen att söka och jag skickade in ansökningarna så fort jag kom hem från jobbet.
Jag tycker fortfarande att det är superkul att gå till jobbet o träffa barnen och arbetet med dem är ju underbart... Men vissa saker är så tunga så man orkar inte bara. Samarbete?

Jaja jag har inga förhoppningar att få nån ny tjänst nu så jag lägger ner tankarna på det och biter ihop ett tag till!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för tipset om butiken, fanns mycket fint där :)
    Kram Frida

    SvaraRadera