söndag 3 april 2011

Däckbyte mm.

Nu är jag på bättringsvägen och i fredags jobbade jag första dagen. Kändes bra! Sen var det dags att gå på helg! Så skönt. Igår var det en slappisdag med inte så mkt att göra, åkte runt runt runt med bilen och stannade senare på McD för en liten god glass. Idag bar det ut till Tidan för att byta däck på bilen, samt att byta torkarblad. På hemvägen svängde jag in på Bilia för att kolla lufttrycket på däcken, det gick så bra så. Enklare kan det ju inte bli. När jag väl kom hem var det dags för lite söndagsmat, potatisgratäng och kött, såå gott!! Nu är det tv för hela slanten, Stockholm-Båstad. Peter Magnusson är snyggast i Sverige, så enkelt är det bara!
I morgon drar en ny vecka igång med jobb och lite annat, ska bl.a. på en föreläsning på Billingehus på onsdag om den nya läroplanen som träder i kraft i sommar, ska bli spännande. Framöver har vi 2 eller 3 föreläsningar till att gå på, det erbjuds mkt mer sånt i skolförvaltningen. Det känns bra tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar