torsdag 21 april 2011

Bedrövlig vecka..

Den här veckan har varit bedrövlig. Verkligen!
Tre nya barn som börjat, dvs inskolning varav en är på engelska. Jag vet egentligen inte varför det varit så hysteriskt, men så är det iaf. Igår var det allra värst. Jag var gråtfärdig när jag åkte hem, allt kändes jobbigt och överbelastat. Men då blev det en tur till berget, med fika vid fiskesjön med mamma, moster, syster och systerdottet. Det var så mysigt så. På kvällen bar det hem till andra syster ihop med syster o systerdotter för princessmys och påskäggsjakt. Vi åt pizza och pysslade, å så fanns det ett påskägg som var väl gömt bakom soffan till mig! Då blev jag glad. Påskharen måste ha sett hur snäll jag har varit... hihi!

Jag är ju vrålförkyld dessutom och hade nog lite lite feber i början på veckan men har jobbat på ändå. Det är ngt bättre nu men fortfarande täppt och det började för en vecka sen... suck! Men nu ska här inte klagas, för nu har jag 4 dagar ledigt och det ska bli så skönt. Sova, sova, sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar