onsdag 23 mars 2011

Trött..

Jag började den här veckan med att vara tidig. Att vara tidig innebär att man öppnar och det innebär även att man slutar tidigt. Tidig är bra. Efter jobbet åkte jag hem och slappade lite innan det var dags att börja ladda för yoga. Körde ett annat pass den här ggn, men det var nästan bättre. Har iaf inte alls lika mkt träningsvärk nu.
Igår hade vi föräldramöte på jobbet och det gick bra. Vi bjöd på våfflor och det blev lyckat, jag känner mig nöjd! Men det blev många timmar på jobbet.. 7.45-21. Förut jobbade jag ofta långpass, men det är ett helt annat tempo på mitt nya jobb, så man orkar inte. Det är bra att det i vanliga fall inte är längre pass än 8-9 timmar. Idag har jag med andra ord varit jättetrött. Fikade hos mamma efter jobbet och det var trevligt. Nu är det dags för matlagning igen, blir inget avancerat idag, får liksom bli lite vad köket har att erbjuda... :D

Men först njuter vi av elegi en ggn till. Bara en ggn till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar