söndag 16 januari 2011

Helgen gick snabbt.

Ja men då har den här helgen passerat oxå då. Efter en intensiv vecka på jobbet blev det äntligen fredag. Direkt efter jobbet blev det färd till Mariestad och ishallen där för att kika på när Kevin spelade match. Det blev vinst med 7-3 hejja hejja!
Igår blev det lite plock med allt möjligt, rensat lite mer i garderober o fått in kläderna på rätt plats, varvat med slapp framför tv:n och lite läsa magasin o sånt. På kvällen kom Kevin hit o då handlade vi mat o sånt innan vi åkte hem o käkade o kollade på tv. Mysigt!

Idag vaknade jag nästan 1.5 timme innan Kevin, jag hade inget att göra så jag rensade mina blommor lite... sen är lilla mamsen välkommen hit att plantera om dem nån dag.. gärna nu i veckan! hihi. Efter frukosten som intogs sent idag, kollade vi på film och slappade. Sen var det dags för lite kalas för mammi som fyller år idag! Grattis grattis kära mor <3

Nu har jag precis kikat på solsidan o har lite dåligt samvete över att jag inte alls publicerar bilder här, utan bara en massa text. Bilderna kommer, jag lovar!! :)

Ska kika lite tv innan det är dags för sängen, och en ny arbetsvecka väntar..

1 kommentar: