söndag 23 januari 2011

Div. saker bortskänkes!!!

Jag har tänkt åka till gengåvan i morgon med en hel massa saker som jag rensat ut.. Kläder, inredning, småsaker, krukor mm mm. Det tar aldrig slut känns det som. Det är mycket saker som får följa med dit eftersom jag anser att jag inte har någon nytta av dem. Det var då jag tänkte på er... :D
Detta är ett jättefint vinställ för 3 flaskor. Jag skulle gärna ha det kvar, om jag hade haft plats för det.. men plats är just det som inte finns. Är det någon vill ha det så går det bra, annars får gengåvan ta det!

Hittade en receptbok från Jamie Oliver, en del spännande recept där i, men jag är ju inte en sån person som testar såna recept, tråkigt nog! Är alldeles för kräsen och allergisk för att det ska finnas nåt som passar mig.. Boken är bara bläddrad i och den som vill ha den får den gärna! :)

Likaså denna bok. Vet inte varför jag köpte den, men även den är bra att ha om man vill läsa om olika sjukdomar och tillstånd.

Jag tänkte att om någon vill ha dessa små ting är det bara att säga till, annars åker de till gengåvan som sagt.. Jag tycker det är bra när sakerna kan återanvändas istället för att slängas...

1 kommentar:

  1. Oj oj Susanne! Jag/vi har precis rensat så nu vågar jag inte ta in något mer på ett tag! Tackför förfrågan...Tur du klarade dej från maginfluensan då! ha det gott Kramis Gunilla

    SvaraRadera