onsdag 4 januari 2012

Siri och jag...

Katastrof.
Det här "jullovet" skulle ju bli räddningen. Jag har varit sjuk och halvkrasslig fram och tillbaka i över 3 veckor nu. Det är inte kul nånstans. Jag har funderingar på om jag har fått körtelfeber, när man läser symtomen så känns det som hittat.

Förresten så började ju det här året inte så bra, eller ja det gamla slutade med parkeringsböter och det nya började med att bilen inte gick igenom besiktningen. Men hellre att man kan rätta till felet än att åka runt med en bil som inte är säker. Det är nåt vajsing med ena bakbromsen, så det blir att klämma in ett besök på Toyota nästa vecka. Januari som redan innan är den fattigaste månaden på hela året, joo det känns kul med både besiktning, verkstadsbesök och parkeringsböter och bilskatten. Men det är pärlan värd! Så som plåster på såren beställde jag en vit iphone 4s idag. Siri ska bli min bästa kompis... Oj så jag längtar nu!

1 kommentar:

  1. Ja det kan du vara värd nu då Sanna!Du kanske ska söka ändå på vårdc o kolla upp dej lite..kryakramar faster ♥

    SvaraRadera