söndag 29 januari 2012

Putsat fönster...

Jaha då var det redan söndag igen och helgen försvann med fart. Jag blev ju krasslig i veckan igen, hes o nästan tappade rösten... Inte så skojj... Blev bättre igår, så det var skönt. Igår började jag dagen med att göra om mina naglar, det ska man göra efter ett par veckor... Jag blev ännu nöjdare denna ggn... känns så fint att ha dem!!
Efter det blev det lunch på Harrys, var proppmätt hela dagen sen... det är bra betyg det... ;)

Idag har jag fejat och donat hemma. Putsat fönstret i köket, tagit ner träpersiennen och satt upp min nya vita hissgardin. Det blev såå fint. Jag är alldeles tokig i allt som är vitt just nu... Sen blev det en himla massa datorproblem, men det löste sig, tror jag... men puh vad störande...

Nu är det dags att lägga sig och ladda inför en ny hektisk vecka med allt vad det innebär....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar