söndag 8 januari 2012

Bio mm.

Nu när jag har varit hemma i typ 3 veckor har jag sovit och sovit, för att sen sova lite till. Snitt-timmar/dygn har legat mellan 12-16 timmar varje dag. Men nu när det är dags att ta sig tillbaka till jobbet då händer det nåt i kroppen. Jag blir alldeles speedad. Sovit max 5 timmar/dygn och sen hållt mig vaken. Hur mycket jag än försökt vila mig så har det inte gått. Är det inte märkligt? Gäspar som en tok hela kvällen, men så fort jag bäddar ner mig så är jag klarvaken. Det är väl ganska mycket som snurrar i huvudet nu.

Men på tal om det så har huvudvärken och nacken släppt, MEN den kom tillbaka idag. Ordentligt oxå. Jag börjar stressa igång mig själv nu inför jobbet osv.... blääää!

Idag när jag vaknade efter 3 timmars sömn, lyckades jag somna om i 2 timmar iaf.. sen var jag uppe och frostade av frysen och fixade med det. Plockade bort julen och gjorde i ordning. Men nu när jag "får" sova, då är jag pigg!

Igår var vi på bio hela gänget o firade mammi som snart fyller år. Vi såg the girl with the dragon tattoo. Jag tyckte den var bra, men efter att ha sovit på saken så tycker jag den svenska är bättre.

Idag for systeryster till Egypten för en vecka med sol, bad och avkoppling. Vem skulle inte behöva det? Komma ifrån all knasighet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar