tisdag 22 november 2011

Silverschampo

Nu är det så här att jag har blekt slingor igen. Det blev några slingor som blev åt det gulare hållet. Jag var snabb och införskaffade mig silverschampo. Jag har varit lite rädd för att använda det eftersom folk säger att det kan bli grått av det. Men i vilket fall, nu har jag testat och det känns bra än så länge. Hela huvudet blev lila! Så får vi se om det tar bort det gula sen då...
Jag beställde en sån här flaska ifrån lyko.se och jag kan rekomendera den sidan. Snabbt, billigt och utan krångel. Jag beställde i söndags kväll och idag hade jag varorna, inte ens 48 timmar efter beställningen, det kallar jag snabbt! Jag passade dessutom på att köpa lite smink från Max Factor som jag använder....

Nu är det despie och sen sängen!

Bilden är lånad från lyko.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar