tisdag 6 september 2011

Tröttmössa.

Idag när jag kom hem från jobbet var jag så trött så jag tänkte "vila lite". Ställde klockan på 16.10. När larmet gick såg jag bara "6.10" så jag trodde det var morgon och rusade upp. Jag trodde jag skulle börja 6.30. Jag fick världens panik och kunde inte fatta varför datorn var på o varför jag hade kläder på mig. Sen vaknade jag nog till lite och insåg att kl var 16.10. så jag gick o la mig igen för att "vakna till", jag vaknade typ 17.30 igen.... Så det kommer bli en rolig natt. Haha...

Inte konstigt att man är trött efter såna dagar på jobbet heller egentligen...

Vill passa på och gratulera Emma till sin lille William! Stort grattis och hoppas att ni mår bra!! <3

1 kommentar:

  1. Jaa tänk så dumt det kan bli! Kunde du sova i natt nu då?...Hoppas du piggnat på dej Kram Faster ♥

    SvaraRadera