torsdag 8 september 2011

Nya skor.

Nu är det bara en dag kvar att jobba... min sena dag. Typiskt att den är på en fredag... men men det blir så ibland. Jag har egentligen inget problem med det. Jag håller på och plockar och fixar lite hemma, så som man alltid gör, typ flyttar runt saker. Jag är så nöjd över mitt "nya" sovrum..har inte bytt rum, men bytt ut lite av möblerna... det enda som saknas är en spegel som jag hade kollat ut på Chilli, men när jag var där senast så fanns den inte... såå typiskt!

Idag har jag även hunnit med att klippa mig... det var sååå längesen jag gjorde det och jag såg bedrövlig ut i håret.... men nu blev det kortare och inte så uppklippt.... Det har snart växt ut igen så... hehe

På bilden nedan ser ni mina nya fina skor som jag inhandlat, de är likadana fast i olika färger... Choklad och Kola hette dem... låter väl mumsigt! Jag tycker iaf att de är fina och de var sköna oxå!! :) Nu slipper jag frysa om fötterna i vinter!




<3  Idag skulle min farmor ha fyllt år... Har allt tänkt på henne idag!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar