lördag 3 september 2011

Langos

Ja då var snart halva helgen över. Igår när jag kom hem från jobbet vilade jag typ 45 min o sen var jag lite piggare. Den här veckan har varit extremt jobbig!

Idag blev det en tur till Hjo för att kolla på marknaden där. Vilken marknad? Haha vilket skämt, det var ju inget att ha alls. Eller jo. Langosvagnen. Blev så lycklig när jag såg den. Vilken langos sen då. Hur stor som helst. Är nästan mätt fortfarande. Den var jättegod!

Vilade när jag kom hem och vaknade med ont i örat igen. Ontet har ökat och det blir bara ondare o ondare, så jag ringde till 1177 och fick en tid i morgon.... Kåvepenin gör inte mkt nytta för min del. Nu blir det kanske en vecka till med antibiotika... Vi får se!

Saknar vår lilla Tilda!
Att en sån liten varelse kan göra sån skillnad.
Att hon gjort så stort avtryck.
Lilla, lilla Tilda.
<3

1 kommentar:

  1. Jasså det var inget att ha alltså! Men stackare har du fått så ont,du får vila dej frisk nu då...Kramis Faster

    SvaraRadera