måndag 29 augusti 2011

Vilken start!

Vilken start. Vilken vecka. Det har varit mkt att göra idag kan jag lova. Fy sjutton. När jag hämtade upp mammi och vi åkte ner i garaget står det en snickare och sågar på min parkeringsruta. Skällde lite på honom så att han blev sur... Sen skällde (och klagade) jag lite på vaktmästaren i garaget för att till sist ringa och klaga på kommunen för att de inte tar bort den skymmande busken vid uppfarten på garaget. Snickaren påstod att han fått lov av vaktmästaren att stå där och vaktmästaren säger att han inte gett lov till det. Allt var precis som det ska vara. Ingen har lovat något, men alla gör som de vill ändå.

Mammi är och klipper sig och jag ska fixa maten.. en liten överraskningsmiddag idag... bara för att... :) Det blir potatisgratäng med jättegod marinerad fläskfilé...

Hoppas att Er vecka startade bättre.... ;)

Tilda, you are always on my mind! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar