måndag 6 juni 2011

Långledigheten är över!

Nu var långledigheten över för den här ggn då. Det började med att jag träffade fina flickorna och var ute och åt med dem.. i torsdags gjorde jag en massa saker och drog en vända på berget innan jag hämtade upp Kevin. På kvällen var vi i Tibro och kollade på cruisingen.. I fredags for vi mot Ullared där det shoppades och badades. Helt underbart var det. Efter en natt i stugan handlade vi lite till innan vi for till Falkenberg för en eftermiddag vid strandbaden, helt underbart var det. Det var lika mycket folk som vilken högsommardag i juli som helst. Galet. Men det blev premiärdoppet för i år iaf. 4 juni i havet. Inte illa det. Igår var det tänkt att vi skulle bada i Hjo, men det blåste så bedrövligt så det blev en glass och så for vi vidare till Tidan för god mat o mys!
Idag var vi i Karlsborg och tittade på nationaldagsfirandet, det var varmt och mysigt och vi avslutade med ett svalkande bad och mat... :) Nu är det dags att återgå i arbete och det ska väl gå bra. Jag har räknat ut att jag har 23 dagar kvar att jobba tills jag går på semester... så ja det får väl gå då... det är ju egentligen inte så långt.... :)

När vi var på Ullared gjorde jag en del fynd, hårfärg, smink, kläder mm. Det blir alltid mer än vad man har tänkt sig, visst är det konstigt?! Det blev såklart lite annat oxå, men faktiskt inget som känns onödigt. Jag köpte några plagg som satt konstigt, några lämnade jag tillbaka och nåt plagg fick moster ta ist... perfekt!

Det kommer bilder från långhelgen en annan dag... men fotats det har det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar