onsdag 22 juni 2011

Inskolningsbrev..

Idag har jag lyckats flänga runt i 4 olika matbutiker för att få tag i allt jag skulle ha. Efter 3 st var jag så trött så jag nästan stupade.

Vi hade det lite lugnt med barn idag och många personal så jag satt och skrev alla "brev" som ska skickas till de nya barnen som ska börja hos oss till hösten. Vi gjorde en rolig sak och lät våra nuvarande barn rita "vykort" som vi sedan skrev på vad de hade ritat och sen skrev en hälsning på som vi skickar till de nya barnen. Mysigt.
Jag har 9 pass kvar att jobba, sen är jag ledig ett tag, ska bli såå skönt! igår gick vi igenom vår komp och jag fick 2 semesterdagar i "utbyte", så jag "sparade" 2 dagar, det är bra.

När jag kom hem idag städade jag o fixade lite. Det tar aldrig slut. När allt var i ordning var det bara tvätthögen kvar som var som ett berg, så nu fick det bli en maskin med tvätt oxå.

I morgon blir det veckans sista dag att jobba och sen ska jag gå hem och baka en liten midsommartårta... mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar