söndag 26 juni 2011

Helgen svepte förbi..

I torsdags när jag kom till jobbet hade vi fått present från det barnet jag skrev om i förra inlägget, med ett litet kort med en personlig hälsning i... man blir så rörd. Att man betyder så mycket för ett litet barn, att de faktiskt ser upp till en. Vi är ju deras förebilder när de är så små. Det är nu man får "betalningen" för allt slit som pågått under 4.5 års studietid. Det är nu jag förstår att det var värt det. Så mycket bekräftelse och kärlek i all enkelhet som ryms i 2 meningar. Underbara ungar!!!

Midsommar har bara försvunnit, massa god mat o fika har det blivit helgen lång. Igår blekte jag lite nya slingor, tyckte nog att det blev lite gult trots att de satt i 60 min som var maxtiden.. blir till att köpa silverschampo i morgon. Idag blev det en heldag i Hjo hos moster o man, god mat o fika mest hela dan! Känner sig bortskämd. Kom hem för en stund sen o känner att solen nog tagit bra idag.. tvättar lite och väntar på att få sova så jag kan få gå upp o jobba 5 dagar innan det är ledigt igen. Jag tror att dessa 9 pass som är kvar kommer gå ganska så snabbt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar