lördag 21 maj 2011

Lördag hela veckan!

Det är inte varje dag man vaknar av att kyrkklockan ringer.. men idag gjorde den det! Lyckades somna om ända till klockan 9. Idag är det ju äntligen lördag. Jag hade en tidig fredag igår igen, dessutom med så lite barn så jag fick sluta lite tidigare ändå... såå skönt!

Det har varit en lite seg vecka på jobbet.. alla börjar bli trötta nu inför sommaren. Men jag har lyckats ha 4 utvecklingssamtal den här veckan och nu har jag bara ett enda kvar men det blir i början på juni det.. Skönt när det är avklarat!
Annars har vi ju firat förskolans dag och fixat med lite andra grejer, man får liksom ta den tid man får över.. annars finns det ingen tid till nåt!

Jo jag har ju gått på berget några kvällar den här veckan oxå, ena dan var Kevve och Lill-fia med oxå... med sparkcykel... :) Det är oerhört tyst och lugnt där uppe... en liten oas att andas i. Jag hämtade lill-fia hos Jessica häromdagen oxå, där bjöds det på god fika och många skratt! Jag längtar så tills vi tjejer ska ses i början på juni... det var ju så längesen nu!! <3

Idag kommer Kevve hit, eller ja jag ska hämta upp honom och sen far vi ut till syster o Fredrik i Tidan för lite lördagsmys... och ikväll blir det nog pizzatime. Det är det här jag älskar mest med mitt nya jobb, att alltid ha helgerna ledigt för att kunna umgås med min familj o vänner o sånt! Nu är det ju inte alltid de kan pga helgjobb, men det är en befrielse. Samtidigt som jag saknar mina lediga dagar mitt i veckan! Men man kan inte få allt!

Ha en skön lördag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar