lördag 30 april 2011

Förändring..

Idag är det äntligen dags. Dags för vad tänker ni. Jo äntligen dags för klippning. Ååh så najs det ska bli. Jag har inte klippt mig på hur länge som helst och håret ser ut som bara den. Jag har väl en bild av hur jag vill klippa mig, sen får vi se vad Mimmi säger om det, eller om hon har några förslag. Det kan bli spännande detta.

Senare idag blir det grillning, ska bli gottigott!

Jag har inte hunnit skriva så mycket den här veckan heller, men det går i ett verkligen. Jag har ju inga stängningar nu under en period så jag slutar aldrig senare än 16.30 om det inte är möten och sånt. Men vi har haft en del samtal/möten osv... I onsdags var vi på västerhöjd och lyssnade på en föreläsning på kvällen som Balthazar anordnade. Den handlade om naturvetenskap. Det låter tråkigt, men det är det inte. Det kan vara hur barnen upplever det tex genom att de kan utforska olika saker med hjälp av en overhead-apparat. Ljus och ljud typ.. Vi blev otroligt taggade att förändra vår miljö, så vi får se vart det leder till.
Jag tycker det är konstigt hur mycket utbildningar och föreläsningar vi får gå på, jag har gått på fler den här terminen än vad jag gjorde på ett par år i gamla förvaltningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar