söndag 6 mars 2011

Veckan..

Ja nu har det dröjt länge igen innan jag orkade uppdatera. Veckan som gått har jag varit borta 4 kvällar, vilket har lett till att jag kommit hem och varit helt slutkörd. Vi har haft avdelningsmöte, jag har haft min stängning och avtackning med gamla jobbet.

I onsdags när jag hade en tidig dag åkte jag direkt till vårdcentralen för att spola mina öron. Jag har aldrig i mitt liv gjort detta innan. Det kändes okej, ända tills jag blev yr, då blev jag illamående och det kändes inte bra. Direkt efter det åkte jag till höron för att gjuta öronproppar. Hon kletade in en kall lera i båda öronen som skulle stelna där i 5 min. Det blev alldeles tyst. Åh så skönt. Vi får dessa gjutna öronproppar på jobbet för att förhindra skadliga ljud o sånt. Jag hoppas att jag kommer använda dem. Känns som en bra satsning iaf.

I torsdags hade vi fotografering med förskolan, först gruppbild på barnen och oss, sen individuella bilder på varje barn och till sist individuella bilder på fröknarna.. Kändes som att man gick i skolan igen. Efter jobbet mötte jag upp Jenny för att sen åka vidare för avtackning. Vi var i Horn och gjorde tulpanbuketter, jättetrevligt!! Vi åt kall räkpaj och en god kaka till kaffet. Mums! Jag fick en flaska rosévin och ett presentkort på väskaffären.. klockrent! :) Av chefen fick jag ett "hand-set" från mary kay. Känns både skönt och trist med avtackningen. Skönt att bara ha ett ställe att koncentrera sig på, men trist att "skiljas" från de man arbetat med i 11 år. Men men allt har sin tid.

Nu ska jag ge mig ut i solen och ta med mig kameran!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar