tisdag 8 mars 2011

Trolldeg/saltdeg idag!

Idag är det en jobbig dag. Vet inte varför det blev så egentligen. Efter mellanmålet blev jag så trött, trots att vi fick semla idag!!! Lyxigt! Idag på jobbet degade vi med trolldeg/saltdeg på samlingen, åh så uppskattat det var hos barnen alltså! De är så kreativa våra små själar, det gillar den kreativa fröken oxå! :D

Jag är fortfarande så trött, så det blir en lugn kväll, känns som att tiden sprang iväg väldigt snabbt idag.
Jag har just fört över mello-skivan till min iphone så jag har nåt att lyssna på när jag tränar nästa ggn.
På tal om träning så var jag på gymet igår efter jobbet. Gick på bandet i 50 min i "uppförsbackar" det blev sammanlagt 4.5 km och 610 kcal! Inte alls illa, men jag var helt slut efter det!

Nej nu återgår jag till ryggläge och tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar