onsdag 23 november 2011

Listor...

Oj vad fort tiden går. Det är helt galet alltså. En dag kvar i barngrupp den här veckan, sen blir det planeringsdag. Det blir brandutbildning och HLR på fm och "egen planering" på em. Sen är det helg med tretusen saker att göra. Helt galet egentligen. Det ska städas/plockas/pyntas, bakas, åka till Hjo och kolla på vinterbadarna och dessutom försöka klämma in en hockeymatch på det oxå.
Ibland känner jag mig stressad, ont i magen o så där... Det har varit för mkt den här terminen. 3 frånvarodagar på hela terminen och en utbildning på det, allt annat som händer o sker... inte konstigt att man blir trött. Men till jul ska jag vara lååångleeedig! Jag längtar verkligen!

Nästa vecka är en stressvecka, det står nåt på varje dag hela veckan.... jag får ont i magen en hel vecka innan, för att jag vet redan nu att det kommer bli stressigt!!

Jag gillar ju att skriva listor och bocka av när saker är gjorda, men nu är det så illa att jag får skriva en lista över vilka listor jag måste skriva.....

Det borde vara möjligt att jobba 75% med heltidslön! Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar