tisdag 5 april 2011

Skiiitdag!

Idag har det varit en jobbig dag. Det finns tjafs på alla arbetsplatser, men ibland får man nog. Jag tycker inte om när människor är utstuderat elaka och inte talar om saker för att det ist ska ge den andra personen problem. Det var så det var idag. En väldigt banal sak egentligen. Men när beteendet återupprepar sig så ofta som det gör så blir man irriterad till slut. Istället för att hjälpa varandra genom att ge alla samma information så ska man ist stjälpa dem. Detta gör mig så irriterad. Det gjorde mig irriterad resten av dagen, ja rent av sur faktiskt. Så snäsig jag varit idag var det längesen jag var, men man blir som man umgås med vissa. Dessutom hade jag stängning idag, så då var jag väldigt trött... men vi hade tur så det sista barnet gick hem 17, och vi som hade arbetstid till 18.30... Inget ont utan nåt gott....

Nu ska jag laga mat och försöka bli på lite bättre humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar