måndag 11 april 2011

Lars W

Nu får ni inte bli för bortskämda när det kommer inlägg 2 dagar i rad... ;)

Idag har det varit en bra dag. En sån här solig dag då vet man att man har rätt jobb. Efter frukten på fm var det dags att gå ut, efter maten gick vi ut igen och även efter mellanmålet. Helt underbart! Det spänner lite i ansiktet på mig nu, så solen har kanske tagit lite... Hoppas!

Efter jobbet var det dags för en glass i solen, man kan ju bara inte åka hem och stänga in sig en sån fin dag. Icke!

Ska boka biljetter till Lars W som kommer till Göteborg till hösten, har ett litet problem dock. De släpps på torsdag kl 10, då jobbar jag! SUCK!!! Tänk om de försvinner på direkten, då blir jag knäckt!

I morgon ska jag på "kurs" mellan 13-16. Jag är ju nyanställd, så jag ska på "kommuninfo". Jag skrattar bara jag tänker på det. Alltså jag har jobbat i denna kommun sen 1998 och nu först när jag bytte förvaltning ska jag på kommuninfo. Skrattretande. Men det ska bli skönt ändå. Dels är det på betald arbetstid och dessutom skönt att komma ur barngruppen lite, samt att det ska bli intressant att höra om det de ska berätta om.

Nu ska jag jobba lite... såå segt, men det är ett måste för att hinna i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar